Er det mulig å hente bestillingen min på lagerstedet?

Ja, du vil motta en e-post når bestillingen er klar til henting fra vårt sted. Bare bruk alternativet "hent" når du betaler for bestillingen.

Hvor lang tid vil det ta før produkter som er på restordre eller forhåndsbestilling blir sendt til meg?

At vi kan finne ut for deg om du chatter med oss ​​direkte på siden eller om du sender oss en epost til support@reefstore.no. Noen produkter kan være vanskelige å få tak i, så jeg anbefaler deg å komme inn kontakt med oss.

Hvor raskt vil du sende ut etter at bestillingen er betalt?

Vi sender samme dag eller neste dag, avhengig av når du bestiller hos oss. All frakt samme dag må gjøres før kl 12:00 samme dag.

Hvis jeg er på utkikk etter et produkt du ikke har, er du åpen for å bestille det for meg eller se om du kan få det?

Hvis produktene er noe våre distributører har, har vi ingen problemer med å bestille det til du. Men hvis produktene er at vi må bestille minimum 10-20 stk om gangen. Vi må se om det er noe vi kan også lagerføre og videreselge til andre.

Hvor lenge er kundeservicen åpen og hvor lang tid tar det å komme i kontakt med kundestøtten din?

Vi er online så mye vi kan og vil vanligvis svare innen 10-20 minutter på alle meldinger i vår live chat på stedet. Men på e-post svarer vi innen 24 timer.

Hvordan vil du sende Levende-korallene, og vil det være trygt i posten?

Vi vil pakke dem godt og vil ha varmepakke som skal ligge i en kasse for å gi dem varme og ingenting vil gå galt. Men vi anbefaler deg å kontakte oss slik at vi kan finne den raskeste måten å få dem til deg.

Hvilket firma bruker dere for frakt?

Vi bruker Posten, men vi kan se om det er et annet firma som passer deg bedre hvis du vil at vi skal bruke noen andre.

Hvis jeg bestiller produkter som er på lager og utsolgt, men på forhåndsbestilling. Vil du sende 2 forsendelser, eller vil du samle alle og sende sammen?

Vi vil prøve å sende alt sammen, men hvis du vil at vi skal sende dem separat, ta kontakt med oss

Hva er returretningslinjene, og har du en returfraktetikett som følger bestillingen?

Vi har ikke en returfraktetikett i bestillingen du har kjøpt hos oss, men hvis du ta kontakt med supporten, så finner vi en løsning på returfrakten. Vi har 14 dager angrerett etter at du hentet din pakke på ditt lokale postkontor.

Tilbyr du noen angrerett utover de 14 dagene som er lovbindende for nettbutikkbestillinger i Norge?

Vi har 14 dagers åpen retur på alle våre produkter som ikke er spesialdesignet eller levende koraller. Hvis noe skjer med produkter som har en garanti, er det noe vi vil hjelper deg med uansett. Kontakt oss for mer informasjon.

Hvor ligger lageret og hentestedet?

Vi holder til på Strømmen, i: Odin Vestbys Gate 6, 1465 Strømmen. Vi har ikke åpningstider, men vi kontakter deg så snart din henteordre er klar. Og så blir vi enige om en tid du kan hente varene dine. Ta gjerne kontakt med oss ​​når som helst . Vi vil komme tilbake til deg så snart som mulig.